8/ 12 -10


Jaha , hände väl inget sådär super speciellt idag antar jag ?
Imorse hade man simning , första lektionen .. jätte kul .
Eller jo , ja det är det vet ni varför ?!
För jag blev godkänd ! & för de var sista lektionen .  ;)
Innan simningen jag och "småttingarna" ,alltså syskonen till skolan.
Vid tyrs hov halkade jag på isen baklänges och slog i min lilla rumpa . :'O
HAHAHA , det bara , *woops* nere på marken. . h3h3h.
Efter det var det tyska prov och själv tyckte jag att det gick bra .
MYCKET MYCKET lättare än vad jag trodde. ;o
Det enda jag kanske inte klarar är hörförståelsen och lite av dialogen kanske.
Men aja , får väl hoppas på det bästa , eller hur ?
Sedan var det matte , gjorde inte så mycket för jag orkade inte med läx uppgifterna.
Han snackade om någon redovisning så jag skrev det ist vad vi hade haft i matten i de 3 kap.
Jätte kul ju , typ NOT !
Lunchen var väl okej antar jag . Fan va killarna skulle jävlas hela tiden.
HÖRJA LIVS !  hahahha , kul va ? :o
Det var faktist pappas gammla tränings tröja eller va de var&han spelade i hörja så det så. D:
Efter lunchen hände inte mycket. Snackade mest me emil under engelskan och kollade på film under svenskan.

Konfan efter var väl helt okej , orkar knappt berätta något därifrån .  xd
Efter konfan så förljde jag med amanda & vikki till amandas place.
Sen stack jag hem och lämna alla saker , åt , fixade mig och så .
(Blev även chockad & glad under tiden hemma hos mig! :DD)
Sedan stack man tillbaka till amanda , efter de stack vi och glodde på hockey matchen !
Det var roligare än vad jag trodde ärligt talat . ;oo
& Simon ? FUCK YOU ! Elakt att skrämmas under en signal under tiden de andra spelade  hockey.
Men aja , satt mest och snackade med de andra under hockeyn.
Amanda , vikki & ja satt me hockey killarna i 8an . FRÄÄÄNT eller hur?
HAHAHA , vi babblade en jävla massa där.
Nu kom ja på en höjdpunkt under hockey pausen ! Jag mulade phille.  ;d
HAHAHA , men efter det gick ja från en backe efter att han försökte göra nått .
& vad händer då , jo jag trillar och blir jätte snöig. Skit kallt var det ! xd

När alla kollat på hockeyn så skulle man sticka hem , & vad händer då ?
Jo vafan , då höll man på att halka samma ställe som förr. -.-'
Så jävla typiskt må jag säga . HAHAHA så såg phille det med . höhöh..

Men aa , nu gör man inte så mycket .
Ska nog ta och nanna nu så ja.

GODNATT ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0