Again ? Then I hope that is for real this time. .

Cause I Think I'll like it actually  . ;$

NU BLEV NI NYFIKNA VA ?!
Hade jag med blivit må jag säga. Men det kan vara för att jag är så nyfiken så.

Min dag har faktist varit bra idag . Hur det nu går till . :O
Hände inget speciellt idag , jo förfan .
STAN med amanda och bilden var också okej ,samt johnssons varma stora mössa. xd
Så finns det en sak till som fick mig till att bli glad men det berättar jag icke här .
För det lär bara jag , och amanda veta . ;d
I stan köpte jag min efterlänktade klänning som var lite lång men jag gillar den endå .
Sen så blev jag smått kär i den andra i något annat mönster & jag köpte även en "spets tröja"
eller vafan de nu heter ,haha . Men mamma skulle byta till en storlek större för hon tyckte att jag
hade valt en för liten storlek tydligen . Aja . (:
- Nu i veckan någon gång ska man får gratis klippning , gött .
Så går det när man klipper fel din jävel, skulle fan vilja klippa av ALLT ditt fina långa, blonda
,lockiga hår samt ta och klippa i ögonbrynen lite eftersom du klippte i mina . -.-'
Men aa ,får se hur det blir
.
Skulle någon kanske komma med tips på hur jag kan klippa min lugg, något som skulle passa mig ?
Kommentera isf , ni kommer få en bild på hur den ser ut nu typ.


Aja ,imorrn blir det omprov i matte . Fatta drygt endå.
HAr fan inte haft tid att plugga till tyska provet. Fast jag kan redan en del till det men endå.
Tänk Svensk/engelska ungarna , de får  inga prov eller läxor .
Orättvist ju ! D: Fast aa , kanske rätt bra me prov i språk så man vet hur mycket man lärt sig. (y)

Nu orkar jag inte skriva mer faktist.
Här får ni bilden på luggen, kommentera /ge tips eller förslag på 
någon lugg som skulle passa mig kanske .
(: 


Godnatt mina små gulle gryn ;) HAHAHHA , jag och mina "söta" smeknamn tilla andra:')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0