En vecka nu, vad tiden går fort må jag säga . ♥


JA ! YES ! TAK ! SÍ !
Blogg.se funkar igen
, göttans . (H)
Dagen va okej eller rätt rolig faktist, hahahah .
Hade något "talk test" på engelskan medans de andra kollade på film.
Sen när vi kom ut fick vi se kanske , 5 minuter utav filmen ? xd
Svenskan; Då hade vi scharader(stav?) & jag fick inte byta men andra fick -.-'
Men men , orkar inte bry mig så mycket om det .
Texstilen var helt okej , efter skolan hade man följe med Oliwer ,amanda & simon.
Blev mulad av Amanda & Simon de jävlarna. ;oo
& jag mulade Simon & Oliwer men inte amanda ... D:

Efter skolan stack jag & mamma in till stan , rätt kul där faktist endå.
Jag lämnades hos frisören & så fixade hon håret . (y)
Enda ja inte gillar just nu med det är att de ser så kort ut. (n)
Efter att ja klippt mig stack vi & shoppa sen bastade vi lite också, efter det  handlade vi mat ..
Blev chilli con carne idag , MUMS.

Går dagen började vi pynta på julgranen också för er som ville veta det.
Fixar bild på håret & lägger till de i något inlägg sen eller nått. (:


               

Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0