gårdagen med ett ord.. SUPERKUL !


Gårdagen spenderades först me fredrik,mikaela och syskonen kära.
Fixade lite julklappar till mammsen . ;))
Efter det kom Emilia och vi stack till kvantum och träffade Felix & Fille.
Jaao, vi var vid en snöhög då ju .. Jag sprang runder och blev jagad av emilia och ner puttad hit och dit.
HAHAHA , skoj var det ! Fast sen tappade jag mobilen i snöhögen och då fick vi leta en stund.
Super kul ju , eller nej de var det inte. :D
Sen så hände det en hel del roliga saker till, men det orkar jag inte berätta om.
& jo , jag blev brutalt misshandlad av Felix,Emilia och Fille ! :O
Sjukt taskigt , mula mig en massa , stoppa ner snö i töjan, sparka snö
 på en och kasta snöbollar på mig.
HAHAHAHHAHA , hel sjukt . xd
I kvantum köpte jag och emilia franska hot dogar ;d ,och där misstolkade man inte alls ditt lilla stön
när du åt utav korven .
;s  HAHAHAHAH.
- kvällen under gårdagen var också jätte skoj, även lite mindre bra av en anledning.
Men detta förvånade mig knappt. En gång okej , två gånger ännu bättre, tre gånger hmm där
kunde man förutsée något ju. Usch ...

Idag hände inte så jätte mycket.
Har fått plugga en del. Sen så har man chillat vid datan , härligt.
Man har även fått äta sin
choklad tomte . (H)
HAHAH ! Men aa , just nu kollar man på "Evan den allsmäktiga" ,
förjävla härlig må jag säga .
HAHAHAH . ;)

Imorgon ska jag in till stan med amanda jensen och shoppa lite ,fixa de sista julklapparna.
Vi kanske kommer få träffa felix och fille. Kan ju alltid hoppas , eller hur ? :D
Sen så ska man plugga en massa till matte omprovet . :o

Här får ni lite bilder . (:


Så ,
godnatt allesammans . Ha det bäst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0