Go' jul på er alla ! ♥


Det var inte igår direkt . Har ärligt talat inte haft tid eller ork till att blogga.
Men nu tyckte jag att det var dags för det.
Just NU sitter man i en bil påväg hem ifrån rydaholm(ligger i småland för er som inte visste).
Där har man firat jul hos sin moster, trevligt var det.
Men den jävla julkänslan har inte kommit till en, jo en gång men då var det inte ens jul.
Snarare dagen före , då man bakade & fixade lite mat i förväg & hade julmusik på.
Då fick man fram julkänslan en del. Detta fick man i år då ja ;
Julafton(
firades hos mamma);
*
Dagbok
* 4 block
* kofta
* 2 nagellack
* 2 par öronhängen
* 2 par halsband
* En lock/våg tång
* Pyamas

Juldagen(firades hos pappa);
*
Parfym
* Ryggkliare xd

Annandag jul(firades hos moster);
*
klänning/tunika

Rätt nöjd, bortsett från att en viss person var så lat & orkade inte
fixa
julklapp till andra överhuvudtaget. -.-'

Men det får han gottgöra när vi ska till väla imorgon , om nu det blir av.
Får väl hoppas på det bästa . :)

Men men nu orkar jag inte skriva så mycket mera.
Börjar bli lite åksjuk nu ..
Inte lika kul ju . (n)
_________________________________________
Vet inte ifall ni fick bild på hur jag klippt mig (?) ..
Så ni får en bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0