Goodnight mr. Tom

Man minns mer och mer om boken nu efter att ha fått se en del av filmen idag.
-Den var rättså bra faktist . (y)
Engelskan var helt okej , då läste vi bara , blev förhörda .. så prata jag och emil en del. xd
So'n där lät jag och vikki som djur tydligen .
Kristina sa att alla hade skött sig bra , även "djuren" i mitten.
h3h3h3 ,kände oss inte alls skyldiga till det. ;$

Men dagens höjdpunkt var nog tovningen på texstilen med yvon eller va hon hette.
Jag ,simon ,korab och johnsson var ju jätte duktiga . Typ . . .
HAHAHAHA , vi skvätte vatten och skumm på varandra och jävlades. ;o
Så tar simon och lägger sin hand på mitt huvud och handen hade inte alls liiiite
skumm på sig nej . -.-'
HAHAHAH , -och johnsson , man får skrynkliga russin fingrar/händer
när man har dem i vatten mycket
.

- Efter skolan gjorde man inte så mycket , tog det lugnt och så .
- Imorgon ska jag ,syskonen ,fredrik och mikaela till stan och fixa julklappar åt mamma.
  Efter det kommer Emilia så sticker vi och träffar Fille och Felix . Vilket var ett tag sedan nu ju . ;)
  Ska bli jätte kul ! ♥
-
På söndag ska jag plugga till tyska provet och omprovet i matten. Jippie. -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0