I miss you

Vet inte vad det är med mig idag .
För ungefär 2 dagar sedan kände jag att jag behövde gråta ut .
Men jag hade inget att gråta över.
Imorse hade jag huvudvärk & var sjukt trött efter att ha suttit gråtandes i en bil
på vägen hem ifrån småland. (Varför jag grät tar jag inte upp här .)
Sedan när jag vaknade & inte kunde somna om så började jag komma in i en massa tankar.
Intressant jag vet.. Varnar lätt uttråkat folk att inte läsa vidare för ja lär "skriva av mig"
eller min såkallade "härliga" dag
.
Efter en stund började jag gråta . Bland annat för det jag tänkte på & för en annan sak.
Sedan somnade jag om igen , & när jag vaknade stor grät jag . :S
& de man tänkte på var inte inget stort att gråta över igentligen , men de andra var nog de.
Men men, så var min förmiddag. Lät jätte kul eller hur? -.-'

Det blev ju inte bättre när man fick veta att det inte blev väla idag heller .
Men blir imorgon , hoppas jag iallafall.
Orkar inte skriva mycket mer , är jätte trött & borde nog sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0