Ja Lubie Çiebie ♥

Dagen har varit okej faktist.
Började med lucia , efter hade vi lite russinkrig . . heheh . ;o
Kunde inte visa våran reklam film idag så ska göra det imorgon, ifall det går.
Sedan hände det inte mycket , jo jag fick reda på mina betyg i so.
Geografi - G+
Samhällskunskap - G+
Religion - G / G+
Historia - IG / IG+
Great , aja får ta igen historia när vi har det nästa termin. ;)
 Tyskan gick rättså bra , eller inte hörförståelsen .
Men sammanfattat blev det typ G+/VG . (y)
Nu är det bara till att bli godkänd på det sista provet , engelska.
Tror inte det blir så svårt trots allt , men det märker vi senare ju. :)

- Herregud, vi gjorde det för din skull.
  Bara du kan göra något åt det.

Mig för tillfället ..
Har precis duschat så lite miffad frisyr.
:D


Jo , jätte gulligt .. jag & mina flätor :D
HAHAHA , nej men jaha.

Får väl ta och nanna nu då antar jag. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0