It can only get better ,because

it can not be worse .

Skolan var helt okej idag antar jag.
Roligare än andra dagar iallafall.
Fast det kan va för det var elevensval & hk idag .
Gympan var konstigt nog roligare än vad jag trodde att den skulle bli .
HAHA , såg för kul ut när amanda skulle springa upp på bänken och
råka sätta sig elr nått så kasade hon ner . :o
Sen så hände inget mer speciellt i skolan.
Efter skolan så åkte man till tandläkaren , jätte kul . -.-'
Fast han sa att jag inte behövde ha tandställning .
Jag kunde skaffa men då behövde man lägga sån tid på det och det tyckte han var onödigt.
För jag hade tydligen redan jätte fina tänder. xd
Vilket var bra då . (y)

Jippie ! Blir ingen simning imorgon.. Härligt.
Fast endå inte , för då finns det risk för att jag får IG.
Vilket jag inte vill . Men jag har en gång till på mig efter det.
Får jag inte G då skriker jag . (a)
Men nu ska jag kolla igenom tyska läxan som är till imorgon & därefter ska man sova.

Så godnatt alla bloggläsare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0