9/11 - Fifän ;]


Dagen började med tyska , det var väl helt okej.
Stör mig på att hon väljer sina "älsklingselever" hela tiden ,
sen väljer hon en när man inte kan just det . -.-'
Efter det hade man Hk . Var inte helt fel heller.
Vi skulle jobba ihop med någon , i vilket fall blev vikki såklart!
Man fick välja att göra något med fisk eller köttfärs.
Man valde såklart köttfärs.
& för er som ville veta .. höhö robin johansson ! ..
Så ska vi göra taco's , MUMS ! ;)
Vi hade tänkt ha något annat , men det fick vi inte ha eftersom
vi skulle göra det innan jullovet endå så.
På idrotten märkte man att man inte hade sprungit på ett tag.
Fast var inte så sölig endå. :D
Så jag & amanda har bestämt oss för att springa en gång i veckan ! (:
Idag var det förmodligen sista gången av andra perioden på elevensval.
Vilket innebär att jag inte kan plugga . -.-'
Nästa vecka blir det Hk . Yey men samtidigt buhu , vill inte vara där me IDIOTEN. (a)

Men aa , nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Jo igår var det första gången jag såg emilia i hennes lugg ! Den var frään ! ;d
För att jag har haft en sådan lugg för inte så jätte länge sedan & hon passar i det.

NU så måste jag plugga vidare på so-provet.
Är ju redan klar med tyskan så. (;


- Dowidzenia
.


Kommentarer
Postat av: emilia

danke meine freudin :) <3

2010-11-09 @ 21:32:31
URL: http://thecrazygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0