Den 4 november

Gutenmorga på en alla bloggläsare ! Hoppas ni sovit gott . ;)
Ja , gårdagen var rolig. Var som sagt i kristanstad med konfagruppen.
Kommer lägga in bilder ikväll förmodar jag , eller imorrn.
Får se när jag har tid till det .
I vilket fall som, visste ni att toaletter är som horor? :o
De tar betalt för att man ska på va på den ju .
HAHAHAHA , så sämst.
Aja får väl ta och bli klar nu antar jag.
Ska åka till pappsen nu me mamma .. de ska fika snabbt sen 
bär de av till vinslöv ! :D
Där ska man träffa söta-akrobatiska-pervo-lemuren !  
Hahah, ska bli kul tror jag iallafall.
Har ingen aning om vad vi ska göra . xd
Fan va klockan går ! :O

Ska pysa nu , goooodbyyye ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0