Idol 26/11-10


"Yey , jay klarade sig !!"
HAHAHA lät så dumt när jag skrek det hemma när man kollade på idol ikväll.
Sen så "råkade" jag skrika och hurra och dansa lite konstigt bara för
jag hade rätt i att Linnea skulle åka ut idag . hehehe ;$
"Linnea kommer åka .. LINNEA ,LINNEA ,LINNE... JAAAAAA ! "
Jag är rättså uttalig om mina åsikter och vad jag tycker och tänker har jag märkt . ;s
Kanske inte så jätte bra direkt , men ingen har klagat än så.

Nästa vecka är det fullproppat med en massa "göra saker".
Man ska ha 2 prov , ett häfta som går på ens betyg, två tyska läxor,
2 englska läxor, en fysik läxa och man ska kunna allt , man ska bli färdig med
sitt tal i svenska sen så ska jag ut med hundarna och städa .
Låter ju jätte kul eller hur ?
Om man vill slita ut på hela kroppen så är de väl kanske det.
Så det finns risk för att jag inte lär blogga den kommande veckan.
Tumme ner för det. (N)

Nu får jag ta och lägga mig .
Så jag inte somnar på isen imorgon, och vem vill det? -ingen.
Usch , är verkligen trött . *GÄSP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0