Orkar fan inte mer !


Jag vet inte vad ni har emot mig eller vad fan jag har gjort er !
Men jag kan berätta en sak , jag är sjukt trött på detta
.
"flytta till polen då " , "skabbiga polack" ,ignorerad , nonchalerad ,
bortglömt , utstött
och sårad . . . .
Vad har jag gjort för att bli tillsagd detta ?
Varför blir jag behandlad såhär ?
Kommer inte ihåg när jag var glad sist.
Man får bära en mask .
Man måste låtsas , låtsas att man är glad .
Bära på ett falskt leende som sårar en mer och mer.
Ingen ser att jag mår dåligt , ingen bryr sig.
Jo förvisum de säger att de förstår hit och dit.
Men vafan förstår dem igentligen ?
Även lärarna har varit förjävliga mot en .
Säger en massa saker så får man inte göra det de sagt.
jävla idiotiskt så det inte är sant.

Jag är som sagt trött på detta , helt ärligt.
Bli kallad saker jag inte är ,  bli behandlad på ett "otrevligt" sätt.
Om jag har gjort något , säg förfan vad det är då !
Jag orkar fan inte med att bli behandlad såhär .
Mår psykist dåligt av detta . .

& förresten , jag är en svensk medborgare ..
FÖDD i sverige , inte i polen .
Så jag är ingen polack , och dessutom så kallar man
killar för polacker & tjejer för polskar.
Bara för jag har polskar i släkten betyder det inte att jag är de .
Jo ja har polskt blod i mig, så vadå?
Är inget fel på dem från polen eller andra länder .. eller är det?

- Kände att jag behövde skriva av mig en del .
btw.. fortsätter detta vet jag fan inte vad jag gör .
Vet att det inte lär bli nått bra . . .


goodbye
'

- gammal bild ,


Kommentarer
Postat av: Milan

jag har faktiskt märkt att du bär på ett falsk leende , det e ganska enkelt att se , iaf jag vet hur ett ser ut. och handlar det om det du sa till mig i skolan ?



isf är det bara att RINGA mig jag lovar att jag kommer att svara om jag inte gör det så ringer jag upp så tidigt jag kan.

jag hoppas att du vet att du kan prata med mig om allt du känner för. <3

2010-11-21 @ 13:06:57
URL: http://thecrazygiirl.blogg.se/
Postat av: Marre

Om man har sett hur jag ler när jag verkligen är glad kan man nog se det falska leendet.

& ja det är om det i skolan , elr bland annat iallafall.



aa , det vet jag . <3

2010-11-21 @ 20:15:31
URL: http://marresjuu.blogg.se/
Postat av: ttessan

marre, om du vill snacka är det bara att ringa ! jag vet att vi inte bor så värst nära varandra. men jag älskar dig ändå bästis (L) jag saknar dig något enormt. och jag lovar dig att om jag vore där nere i Skåne skulle jag fan ta och slå till dom jävlarna -.- skulle ta med mig Anton, Gustav, Oskar och dom :D dom skulle hjälpa dig <3 jag hoppas att vi träffas snart, för jag behöver verkligen få träffa dig snart, du betyder massa Marre. strunta i vad dom där I D I O T E R N A säger, för dom vet faaan inte hur underbar du är.

Jag älskar dig marre, glöm inte det, A hero of war, jag gråter jämt, fortfarande av den låten.

Du är en ängel, glöm inte det !

2010-11-22 @ 20:12:23
URL: http://ttessanlarsson.blogg.se/
Postat av: marre (:

Du är underbar tessan , och tack så mycket !

Vissa är bara för tröga , kallar mig en massa.

De som säger det är ju det oftast själva.

Fast dem som vet att de inte kan få mig håller förmodligen på så för det, och vissa är väl bara avis.

Men det måste inte vara det ju.

Men det beror OFTAST på det .

OCh nej , jag ska inte glömma det.<3

2010-11-27 @ 19:27:24
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0