trött & sliten , great (y)


Dagen började med matte , sjukt kul ju ? ;s
Sen var det bild & då sysslade man med sin reklamfilm , elr planerade lite. .
Sen var resten av skoldagen typ bara tråkigheter. xd
Orkar inte berätta om allt.
Efter skolan stack man hem & chilla lite.
Startade upp datan , tog upp läxorna & lite sådant.

För inte så länge sedan gick jag & mamma med hundarna.
Hon & jag bestämde att hon skulle försöka lära mig polska ,
så vi kommer ta någon timme eller så varje vecka. (Y)
När vi då gick me hundarna försökte hon lära mig en mening.
Det gick ju jätte bra ju .. Det var ett ord där man uttalade så konstigt ,
precis som om man skulle loska eller något .

Då började mamma såklart skratta en massa. höhöh undra varför. :oo
- Men vill ni veta en annan sak? Vi har konstiga hundar .
De stannar upp & äter gräs och snurrar in sig i kopplet hela tiden . xd

Ojdå vad tiden går .
Måste ta & plugga klart på tyskan.
Har ni tur får ni björket bilderna imorgon . (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0