björket 29/10 -2010

Björket har varit rolig & dryg på samma gång.
Samt förjävlig . . Fast det kan ju vara för en idiot slog mig i magen .
Pga det höll jag på spy nån gång. Kändes som om jag var full och
vissa trodde t.o.m att jag var det.
Men vafan mådde illa och vinklade hela tiden bara för det.
Seriöst , allvarligt talat .. dra åt helvete !
Gå och dö eller nått , du förstörde hela fkn kvällen .
Hände inget speciellt på björket .
Jo , vikki hade skrivit nått på sin hand sen gjort två prickar på amandas arm med en grön/gul penna.
Sedan på björket så lyste det också.
Mitt öronhänge lyste med . höhöhöhöhö.
Men det var björket det.

Innan björket ..
Ja det var sjukt kul , eller roligare än björket.
Inte lika kul med stressandet men aa.
Vi satt vid datan lite , sen skulle jag pröva kläderna & få hjälp med vilket jag skulle ha på mig .
Det gick rätt så snabbt , eftersom jag nästan redan bestämmt mig .
vi hade planerat att sjunga singstar med det blev inte så.
Istället satt vi på musik på mobilen / datan och sjöng till det .
Vi sjöng inte alls oseriöst , höhöh .
Sen satt vi på nån låt man har när man dansar tango.
Så dansade jag med amandas ankgosedjur.
Fyfan vad duktig jag var asså ! ;)
Sen våldtog den mig. Mindre duktigt , höhö.
Vikki har bild bevis på hur bra jag var på att dansa ju.
Vi åt taco innan björket med , mums !
Jag gjorde min berömda dipp .
& amanda fixa med köttfärsen.
Hon är ju jääätte duktigt på att laga mat ju .
Tappar det mesta på golvet . HAHAHAHAH.
När vi åt mat fick man höra min,vikkis,amandas & magnus dåliga humor .
HAHAHAHAH , de är ju dem dåliga skämten som är de bästa . ;)
Efter maten fixade vi oss.
Satt på kläderna , plattade håret, sminkade oss lite , fixa naglarna osv.
Jag fick t.o.m flika amandas hår . *stolt*
Det blev snyggt med. . (a)
Har jag mer att skriva ? Nej tror inte det .


Lite innan bj bilder. ;D



suddig bild jag vet.







A-BA-BAY !  (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0