Bop bopa-a-lu a whop bam boo Tutti frutti , oh rudy . . .



Tjeeeeeeeeeeeenare ! ;d
Blev aldrig ett till inlägg igår , beklagar det.
Men jag hade inte tid , för efter jag va med amanda så skulle jag packa.
Skulle ju till pappsen i finja ..  <3
& så fasnade jag framför Tvn. Börja glo på camp rock 2 ,
älskar låtarna något extremt där ! ;o
Sen när jag kom hem till pappa fasnade jag framför tvn igen.
Men då var de idol som gick på tvn. .
Hoppas Jay smith kom vidare ! Han är den bästa där .
Finns ingen som han , svär på min heliga moder !
Nemen HAHAHHAa , lät lite .. annorlunda ? xd
Men han har en speciell röst , och är en riktig vinnare !
Men vem fan gick vidare igår ?
Kollade aldrig det , höhö . . . .
Om han inte gick vidare så kommer jag få litet utbrott .
& det vill ju ingen att det ska ske , eller hur ? (:

Nej men jag ska ut nu & fota lite .
Ett tag sen man gjorde det.
Bilder på mig och amanda igår + de jag ska ta nu kommer
upp senare på bloggen .


BaBay sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0