Guten Abend meine Freunde

Idag blev det en lång sovmorgon för mig. . höhö, sov enda till 12.
Så det blev inte att sticka till kyrkan idag.
Hade jätte ont i halsen & benet så hade ingen lust alls.
Lite senare idag skulle vi igentligen sett på ' Marmaduke ' ,
vilket inte blev av för jag hittade bättre film som skulle gå på bio idag.
Det var  . . (trumvirvel) . . ' The last airbender ' ! :D
Vi stack då och kollade på den , ibörjan var det väldigt segt & fejkat.
Skådespelarna var dö tråkiga , sen blev dem bara bättre och bättre .
Förmodar att det blir en fortsättning på filmen.
Den slutade bara mitt i allt av det hela . Har ju sett de teknade serierna.
Så moget av mig va ? Men dem är faktist jätte bra för va barnserier. xd
På onsdag fyller meine freundin Ronja år !
På torsdag fyller meinen Bruder Oskar år !
Wiie för det ! På tisdag blir det hk prov .. Buhu på det, för de blir teknik efter. c:
Oh nej ! Det blir bild imorgon , bananrumpa också då ! 
Men nu har jag inte mycket mer att skriva så ...


BABAY ! ♣ 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg ! :D

2010-10-18 @ 21:34:02
URL: http://feliziazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0