I'm not a girl , not yet a woman

- Vill NI veta en sak ? ;d
Snö är jätte kallt , usch fyfan !
Jaa , vad ska man mer säga om det.
Jo just ja , Korab & Oskar ligger risligt till må jag säga . ;)
Jätte taskigt att trycka ner snö i tröjan både bak & fram så det rinner
iskallt vatten längs min rygg och mage . Mmm, mysigt värre . xd

Skoldagen var helt okej faktist , rätt rolig .  HAHAHA
Texstil slöjden slår allt i veckan .
Jag skulle virka någon "enkel rundel" eller 'mini duk' enligt mig. (:
Så när jag hade hunnit 1½ varv på den så kommenterade Johnsson
att det såg ut som nått helt annat ju .
Efter det öppnar simon sin mun och säger att det liknade en kondom . xd
HAHAHAHA , så fult . Har märkt att johnsson har fått sår i nacken..
Undra hur det gick till , höhöhö .. stackars han . ;o
Sen hände lite annat "små konstiga " saker. HAHAHAHA.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vilken ska jag göra nästa gång ja är där`?
Döda mannen eller apan ? 
Kommentera , hjälp
!
 


Kommentarer
Postat av: emilia

du ska göra apan lätt :DD <3

2010-10-23 @ 16:39:36
URL: http://thecarzygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0