Plugga ,plugga , plugga . . .

 NÄR HAR MAN TID TILL NÅGOT ANNAT IGENTLIGEN ?!

Typ aldrig ? .. Sjukt dåligt ,tycker jag iallafall.
Men jag börjar hinna ifatt lite nu och så !
Särskillt i svenska boken, eller nästan.
Har halva kvar , samma med deckaren.
Wiie , hur ska det gå igentligen ?
men jag måste blir klar med deckaren iallafall.
Komma så långt i boken som möjligt också .. hoppas bara jag hinner !
Imorgon blir det musik prov . Har bara tränat på alla låtar och vad det är för musik stil.
Så det kan jag , nu blir de faktan om June Carter & Johnny Cash sen häftet .
Sen ska man väl se på filmen 'Walk The Line' .
Eftersom jag missade början och vill se hela filmen . ;d
Ska bli kul , blir det någon film att se på idag iaf .
Skulle se på 'Marmaduke' på bion idag med familjen , robbin och nån mer.
Men dem hade inte fått dit den än, slarviga är vad dem är om något ! :o

Men aa , nu ska jag plugga vidare !
Bloggar sen när jag har tid igen .
(:

Oj just fan , här har ni en bild på hur jag klippt mig .


Fick så satans blekt huvud där, men SO WHAT?!
-Oj var tvungen , bara för det står så på min tröja . ;o

Kommentarer
Postat av: robbin

Jag älskar dig ! (LL'

2010-10-10 @ 21:00:36
URL: http://kantolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0