Scary shit !

Jaaaaha , skolan var väl helt okej idag antar jag.
Efter skolan hände en SKIT LÄSKIG sak !
När jag vart påväg hem så var det någon kanske på 19 år eller äldre
som följde efter mig. Han gick kanske någon meter ifrån mig.
När jag gick snabbare gick han snabbare , han följde mig kanske 2-3 hus ifrån mitt
och försvann sedan därifrån. Har aldrig sett han förr heller. :S
Fy fan ja , kommer fan inte våga gå där igen.  -.-'

Hade ju sagt att jag skulle fixa bilderna från stan och lite sånt igår ,
har även sagt att bilderna jag tog hos pappa skulle upp ..
men dem var inte lika viktiga så dem skiter vi i .. ;)




Ska ta och sova lite nu , ha det bäst !
Babay ! :D (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0