Suddenly I am not afraid, suddenly I belive again.

Bara för jag precis lyssnade på låten , Suddenly - Ashley Tisdale .
Hahah , skolan idag var konstigt nog rolig. So'n imorse var det bara genom gång ,
sedan jobbade man i grupp med Manda,Milan & ronja .
På engelskan hade vi "läxförhör" eller vad man ska säga, och satt i samma grupp där & pluggade.
Sedan hade vi rast , och ronja "kastade" lite soppa på amanda för hon inte tog ost till henne. xd
Sedan hade vi svenska , då kollade vi klart på den gamla deckar filmen. DRYG SOM FAN var den.
Men endå bra på nått vis , sen blev jag "mobbad" där .. för manda, milan flytta bak men ronja kom tbx.
Så skulle korab såklart jävlas för det , HAHA ! Han är ju sjukt bra på att rimma ju . (;
Den sista lektionen hade jag texstil slöjd , blev klar med utverderingen så fick jag börja med
någon enkel rundell mackapär D:
Under tiden spammade jag och Simon en jävla massa sms hela tiden .
Så hörde man hans mobil vibbrera hela tiden ! xd
Efter skolan så hade jag och Amanda följe hem , efter som jag inte ville gå genom skogen . (:

Idag blir det Pizza kväll med ! FREDAGS MYS ! :D



Big Hugs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0