Trying to stop crying my heart out . . But I can't !

-Kvittar vad jag än gör , allt blir fel i vilket fall som.
                            & förlåt mig.                                    


Aa , dagen har varit både bäst och dålig. Kanske någon enstaka sak som var dålig.
Men aja , fick väl leva med det då antar jag. Idag på gympan bowlade vi och spelade pingis. ;o
Hade tänkt plugga på tyska läxan då för gerardo skulle vikaera för en annan klass.
Men han kom endå och hade oss, så jag kunde inte plugga till det .
Hann bara kolla igenom det, men allt fastnade i huvudet direkt ! :D
Sedan hände det lite andra sega saker i skolan. . .
Efter skolan stack vi till stan och shoppade lite.
HAHAH var jättekul & Jörgen ? Skräm ALDRIG oss så igen ! D:
Vi måste verkligen åka och bowla allihopa med förresten , hahaha .
Ni får kanske lite bilder imorrn om jag hinner före över dem .

Nu har jag inte mkt mer att skriva , så. . .
CIAO ! ♥


Bara för den blev bäst ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0