Übermüdet ◊

◊Chaa chaa , marre här .
HAHAHA , kände mig tvungen till att skriva det . ;d
Nu är man hos meinen Vater , härlich .
Jo men aa , imorrn händer inte jätte mycket.
Ska typ tjäna ihop "lite" money och sådant , *tummen upp* för det.
Men *tummen ner* för att man ska jobba då såklart.
ska kratta upp ALLA löven på den STORA gräsmattan ,plocka nässlor ,
Samla ihop alla grenar/pinnar & löven sen och slänga . (:

Eftersom jag ska jobba så mycket imorgon så får ni underhålla på mobilen via sms.
Alright ? För de som inte har mitt nummer så är det 0708570629 .
 

Juste i torsdags hade vi sista tjejgruppen också . 
Kunde fortsätta med det ist , hade varit mkt mkt MKT roligare.
HAHAHA , filmen om sex & samlevnad var ju charmig.
Jag & emilia blev inte alls jätte beroende av godis på rasten sen nej . Höhöhö  (:

Men nu orkar jag itne skriva mer , får väl skriva imorrn istället wenn ich habe some tid.
 Ha det bäääääääst meine läsare
!


Kommentarer
Postat av: emilia

nejdå inte alls det xd

2010-10-23 @ 16:40:46
URL: http://thecrazygiiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0