Vadå ? Har ni aldrig sätt en praktikant förrut ? :o

Neeeemen hallå allesammans , här är jag igen !
Jag vet att ni har saknat mig en massa , förstår er . :'D
Oj vad seriös jag var då, hehehe .
-  För er som inte vet , eller igentligen för alla andra som kanske ville veta?
 Jag har börjat praktisera denna vecka ! Wiiiieeeee- blöö . . -.-'
Finns inte alls mycket att göra må jag säga .
Men jag klarar mig , när jag inte blir syssel satt får jag läsa eller nått.
& då passar jag på att läsa ut min svenska bok .
Vilket är lika med att jag blir GODKÄND i svenskan ! JIPPIE !
För tack vare dem andra i gruppen som berättade så "kortfattat" eller långfattat om
ni frågar mig men det gör mig inte ett skit.
För de är så är för det :
1a: De berättade det bra !(Y)
2a: jag och rebecka hann inte börja berätta om vår bok.
3e:Jag hinner läsa ut den och kommer kunna redovisa för gruppen & malin & få ett G !
4e: Jag blir glad c: !
& bara för det ska jag tacka de andra i gruppen för det ! (;
Men aa , vad har man gjort under prao dagarna ?
vill ni veta det , eller ? -jo klart som fan ni vill det ! :d
Jag har fått ;
* räkna 'reklamblad'
*stoppa in de i kuvert
*stoppa in fakturor i kuvert
*markera alla kuvert
*sticka & lämna det i brevlådan vid torget
*sortera lappar i nummerordning
*sätta in dem lapparna i pärmar , i nummer ordning
*packa upp varor
*göra läxan

och nått mer .. annars har de varit chill de två första dagarna på praktiken.
Har inte mycket mer att skriva om nu..
Eller jag kan säkert komma på mycket till att skriva , men det har jag inte tid till .
Ha det bra mina sötnosar !  ♥

Just fan , jag har klippt mig med ju ! :O
Ni får bild imorrn ifall jag hinner ladda upp någon . . .

BaBaaaaaaay !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0