LÄÄÄÄNGTAR SÖNDER , !

Hejjsan ,
 fan snart ska man sätta sig & plugga till so förhör imorrn , engelska gloser & läsa ut min bok
som jag precis har börjat på typ . höhö , (a)
Tänkt att jag skulle hinna med så mycket nu när man kommit hem men nee, dt verkar man inte hinna -.-'
Min jävla väska vägde kanske , aa .. 5 -10 kilo kändes det som. . .
HEHEH , men man måste vara förberedd med kläder för alla dagar & till björket osv.
Hur ska man annars klara sig hos sin pappa ?
Har lixom knappt några kläder här så .__.'
Som sagt , angående björket så blir det att sticka dit imorrn & parta :D !
HAHAH , aa .  Med meine Freundin. (bara för jag är så duktig på tyska) 
Amanda, vikki & emilia .<3
Ska bli kul att försöka få ner emilias hår , få dt till att bli platt.
Fick nästan ner det förr. Då måste det gå nu.
För ALLA vi är förberedda med hårspray , wax& gele + plattång . (6)
Sen så ska vi flumma en massa , massa , massa på björket.
LÄÄÄÄÄÄÄNGAAAAAR SÖÖÖNDER MIIIG !
Ifall ni ville veta . ;$

Puss på er , & ni får några bilder också för jag känner
mig väldigt snäll just nu faktist ;o!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0