Skriver av mig lite . . . .

Jag förstår fan inte vad andra har för problem igentligen..
Kallar andra fjortis och skit bara för man har smink, tuperat hår, hårspray, eller puffigt/platt hår.
Börjar bli enormt trött på detta nu!
Ni verkar fan inte veta vad en fjortis är.
Visst lite med utseendet har det kanske med att göra , men vafan ?
Jag ser endå inte ut som en fjortis..
Visst jag kanske har fixat mitt hår som en vid vissa tillfällen.
Men för fan , jag gillar den typen av stil på håret.
Det är det många som gör , men vågar knappt ha det så för
de vet vad de blir kallade .
Så omoget att hålla på trycka ner ens självförtroende genom att säga fjortis
för att man gillar något vissa fjortisar har.
Jag har några frågor i mitt huvud som aldrig försvinner & de tänker jag ta upp här.

- Vad har andra emot fjortisar ?
- Varför hatar alla dem ?
- Vad har ni för anledning till att hata dem ?
- Vad har de gjort er ?
- Vad har de gjort för att bli hatade igentligen?

Det är igentligen inget fel på dem , ärligt talat.
De har INTE gjort något för att bli hatade .
Dem har sin stil , & trivs med det.
Alla har sin egna stil . . .
Varför klandrar alla en för de ?
Kan man inte få va den man vill ?
Vissa fjortisar kan se bra ut .
Andra kan va överdrivna ibland.
Men gillar dem det är det ju bara bra för dem.
Sålänge DEM trivs med det.
Så för fan sluta klandra andra för hur de ser ut !
Jag är verkligen trött på det nu. . .
Ingen har bett om att bli hatad , eller hur ?

Nej nu orkar jag inte skriva mer om detta .
Rättså skönt att få det ur sig. .


Big hug , Marre

Kommentarer
Postat av: Oskar

när du skriver så påminer det mig om "hungerspelen(fatta eld)" =D

2010-09-11 @ 11:27:38
Postat av: nicole

håller med dig!

bra skrivit :)

2010-09-12 @ 16:31:42
Postat av: sofia

eller hur,

jag är så jävla trött på att bli kallad fjortis..

när man väl är på gott humör hör man ofta det viskas bakom ryggen på en : " är hon fjortis?"

jag fattar inte!

innan va det knappt någon som va "fjortis", nu är helt plötsligt nästan alla fjortisar.

jag håller verkligen med dig i det här

jag förstår verkligen ingenting, allt bara förändras! <3

2010-09-23 @ 20:46:59
Postat av: nils

Nej nu ladys ska ni höra en mans uppfattning, eller min. Fjortis är mer snacket hur man skriver sina meningar. T.ex. Tjenixen va göru i da då, men ska dra herå. Och när de överdriver med smink ska ha lös hår,ögon fransar eller ha feakade tillbehör. Jag hatar inte de men tycker att de flesta fjortisar pratar skit och kränker orginal tjejer. :/

2012-04-24 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0