Sega bloggaren är . . .

TILLBAKA ! Har ni saknat mig ? - Klart ni har :')
Hahaha , normal jag är. Jo jag vet .
Ja , ni kanske vill veta varför jag varit helt OFF dessa dagar eller vecka .
Håller inte ens koll på när jag uppdaterade senast heller , fy på mig . ;o
Men aa , hmm ska jag skriva i punktform eller inte ? Jo för fan . xd

* Läxor att göra
* Prov att träna till
* BJÖRKET & tjejkväll (kommer nog bilder sen.)
* Konfan
* Letat prao plats

Hade inte heller så stor blogg lust då & då  p.g.a . . .

* Bråk me familj & vänner
* att jag var känslig mot nått här hemma som 
   gjorde mig irriterad
* Huvudvärk hela tiden.

Men aa ,nu vet ni det...
Men mina problem & bråk berättar jag inte om här ..
Inte heller för andra som tjatar om att få veta.
Så , to bad for you . (a)
Nu måste man nog ta och plugga .
Stackars mig ! Vet inte vilket jag ska göra , seriöst.
Hinner nog bara med ett av dem..
Men vet inte vilket som är viktigast , eller vilket som går snabbast .
Förvirrad ,trött & har ont överallt (pga att  jag somna i soffan igår kväll).

Men har inte tid att skriva så mkt mer . :o
BaBay! :]]

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0