Tjejkvällen var BÄST ;d

 Hahah , rubriken ljuger inte. ;0
Den var verkligen bäst .
Hmm , ska jag skriva om det nu , eller senare innan jag lägger mig ?
ajja det blir nog sen. . . För jag måste trots allt plugga lite &
läsa på Biologi & tyska provet som vi ska ha nästa vecka.
Sen så måste man läsa 3-4 kapitel minst imorrn.
Ligger lite efter i läsningen , men det är inte så konstigt.
Min bok är sjukt dryg också , så jag har verkligen INGEN lust att läsa den.

Vill ni veta en sak ?
Jag är bäst på att laga mat vafan. ;d
Skulle fixa kycklingvingar..
Sen glömde jag bort att jag skulle spruta vatten på dem
så de börja ryka lite när jag öppnade och gjorde det.
& vad händer då ?
- jo då gick brandlarmet .
Så smart är jag förstår ni
. ;)
Men jag måste säga , maten blev jätte god!
Det tyckte pappa och edvin med.

Nej usch nu måste jag plugga lite D;
Ni kan få en bild med eftersom jag är seg å ladda upp det. .

   Kram marre !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0