Trött , huvudvärk ,illa mående..

Är vad jag har varit idag. Låter kul eller hur ?  :D
Nej men idag stannade man hemma från skolan eftersom man inte mådde så bra.
Fick följa med mamma och fixa med hunden även om man mådde som man gjorde.
Sen stack man hem igen. Jag skulle göra läxan och så.
Men sedan slumrade man till en stund & vaknade till igen.
Härligt jag vet .
(Y)

Tror jag kommer imorrn, eller jag vet att jag kommer.
Vill inte missa mer . Det har jag gjort så det räcker tycker jag.
Haha , men aa .
I onsdags var det konfa möte.
Första gången , det var jätte kul !
Jag ,vikki , amanda & ronja skrattade hela tiden .
HAHHAHA, obeskrivligt kul.
Man var inte lite törstig efter att ha fått springa
en massa på gympan sen fått ont i benet och var
tvungen att bära tunga väskor till kyrk villan.
Jesus maria. Det var inte lite jobbigt.
Har fortfarande ont i benen.
Kan inte springa.
Det var några nya muskler eller nått i benen
som jag har använt på gympan eller va det var.
Wierd , men ja.
Får väl stå ut med det.

Just nu sitter man och ska plugga klart till morgondagen.
Jippie hu- buuuu.
Vet inte varför men jag har märkt att jag har mycket
lättare för tyska än för engelska .
Vet inte om det beror på den nya engelska läraren
eller om jag bara har svårt med engelskan ? . . .
Men aja , får väl fortsätta med läxan så jag blir klar nu.

Kanske fixar ett till inlägg innan jag lägger mig .
Inte säkert men får se.

Sov sött . . (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0