Blää... orkar inte.

Aa , som ni ser så är designen som förut.
Orkade inte kludda med det andra skitet.. för jobbigt. :)
Just nu sitter man vid datan , rätt uppenbart antar jag ?
Sitter i sängen , är jätte trött & vill sova ..
Men jag är lite som jag är. Orkar inte lägga mig .
Vet inte varför , är bara så.
Vill vara vid datan men har inte nått att göra. xd

Imorgon är det Torsdag, för er som inte visste det.
Lite sovmorgon, wonderful !
Vid kl. 14.00 ska jag till Skolsystern på återbesök/återträff.
Skulle se om jag hade bättrat mig. Alltså med ätandet, sömnen
& så. Så jag inte var jätte trött i skolan , samt inte fick huvudvärk så ofta.
Så typiskt att jag skulle ha problem med det just denna veckan.
Hon ville inte ge mig huvudvärks tablett först bara för jag hade lagt mig lite sent.
Man bara vafan ? Men jag fick en tillslut, tack & lov för det.

Juste , vet inte om jag har sagt det förrut men blev godkänt på Fysiken.
Fick 24 av 34 tror jag det var ? 28 var Vg. :O
Bättre än vad jag hade förväntat mig faktist, rätt nöjd med resultatet.
NU är det Tekniken man ska få reda på med..
Usch , kunde knappt något till det.

Nej hörre ni !
Nu får jag nog allt ta & sova med mig.
Sjukt trött & måste fixa & planera för morgondagen. ;o
Hejdå mina älskade läsare !

 
haha , fullt seriös på bilden med ja .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0