Jobba.. vad jobbigt.

Tjenna tuffingar !
Idag har man fått hjälpa mamma lite , blir att hjälpa henne imorgon med.
Vad drygt det är ..Vill man ha pengar så får man väl stå ut antar jag.
& vad ska pengarna användas till? Jo nu är det såhär att det blir en
'övernattnings fest' (eller vad man nu ska kalla det) från måndagen-tisdagen.
Då blir det att köpa 8 liter läsk , kanske lite mer.
-Längtar till måndagen ! Blir att äta en massa gottesaker. ;)
Baka när vi har kommit dit, äta tacos på kvällen samt de vi har bakat.

Imorgon är det söndag , för er som inte visste det.
Gissa vad som händer då? Bortsätt från att jag ska hjälpa mamma..
Detta är roligare än att hjälpa mamma förstår ni.
Jo då är det 1 månad för mig & Johan! - Vad snabbt tiden går. :o
Det komiska är att det är 7 månader för Mamma & Fredrik.
Att vi lyckas bli tillsammans samma datum som dem, lyckat. (a)

Johan ?
- Jag älskar dig, oerhört mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0