KonfirmationsLäger från Lördagen-Söndagen, Oförglömligt!

Usch , ni anar nog inte som jag saknar stället..
Nått utav det bästa som har hänt mig på länge !
Visst , vi var tvugna till att gå upp tidigt , städa & så.
Men men , överlever .. härligt va ? :)
Finns så mycket att berätta om lägret att man inte orkar göra det.
Ni får förmodligen bilder någon annan dag.
Eller aa , ni får dem när jag har fått alla från amanda & vikki. :D

Idag har man haft Teknik prov, blää.. drygt.
Tror jag lär bli godkänd, får hoppas på det bästa !
& vi var inne på idrotten trots allt ! Härligt..
Men nu ska vi kanske va ute på morgonen, skit .
Hoppas det regnar på morgonen, jätte mycke så man slipper idrotten.

Får väl kolla igenom tyska gloserna nu & sedan blir det att sova.
Aufwiedersehen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0