Like my style - andreas wijk ♥

Tjohejsan svejsan allesammans !
segt bloggande på sista tiden ? Jo , aa jag vet.
Har inte orkat sitta vid datan & blogga helt enkelt.
Även om jag har velat det men men. :)

Just nu sitter man & väntar på att Johan ska komma.
Håller även på med engelska berättelsen & lyssnar på musik
för er som ville veta det. xd

Blev att sticka till kyrkan imorse, var dö tråkigt där.
Prästen var rätt seg med så..
Men Oskar, Kajsa & Mathilda höll mig vid liv.
Tack & lov för det !
Annars så har man chillat hemma & skrivit en del på engelska berättelsen.
Har även varit med familjen och haft skoj, spelade kubb & förlorade vart enda gång.
Förstår inte varför , så duktigt som jag är .. (a) HAHA

Vill ni veta en sak ? :o
Jag trodde att skolan börja imorgon.
Men det gör den visst inte, härligt !

Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktist.
Ni får kanske några bilder i nått inlägg senare som har blivit tagna under lovet
på mig & resten utav familjen min. :D
CIAO !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0