Nära vill jag leva , nära dig min gud. I din omsorg finner själen ro..

Bara för jag har låten på huvudet. :D

lalala , usch oj skulle ju skriva ett inlägg om vad som hänt och sånt idag ?
Hinner inte nu eftersom jag skulle packa klart & duscha nu med.

Det var någon som tyckte jag skulle lägga ut en bild på min navelpiercing.
Vilket jag hade tänkt göra med , men inte haft ork till att göra det.
Man ser inte färgen på piercingen eller så.. kan ta en bättre bild på den senare någon gång. :)



lite bilder där ja .
Koftan/tröjan (eller vad ni nu föredrar att kalla det) är inte min ,
utan min brors. ÄLSKAR killars kofter/tröjer/munkjacka eller va de nu heter.
De är så mysiga ! *dreggel* HAHA ... ;D

Kommentarer
Postat av: Challe, :)

Va snygg piercingen blev! :D

2011-04-09 @ 17:09:02
Postat av: Marre

Tack challe ! :)

2011-04-10 @ 21:05:21
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0