ÖVERNATTNING !

Ja om mindre än en halvtimme sticker jag ner med Fredrik till banken &
tar ut pengarna jag skulle få. Skulle som sagt fixa 8 liter läsk. :o
Halv 1 ska jag möta Amanda,Vikki & Emilia för att fixa allting.
Längtar så in i bomben ! :D

Just nu håller jag på att göra mig färdig.
Nu är det inte så mycket som återstår.
Har packat ner de som behövs & så.
Fick otroligt nog ner täcket & kudden med , & endå väger det inte så mycket.
HAHAH , är helt makalös när det gäller packningar.
Men men , nu får jag väl ta & fixa det sista..
Alltså sätta på skor ,jacka & så .

Oj , ska åka om 5 minuter.. ;s
Men men ni får väl en bild på mig just nu sen så sticker jag.
Hejdå !
Oj..vad trött man ser ut att vara. o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0