Resultat på teknik provet, 44 av 69.

Blev godkänd, tack gode gud för det.
46 var VG, så nära man kan va.. o.o
Men men , glad bara jag blir godkänd på skiten.

Hade tänkt berätta om dagen, men det är jag alldeles för trött
för att göra just nu. Vill sova så snabbt som möjligt.
Var hos skolsköterskan idag ju.
Gick rätt bra faktiskt! Fick en massa beröm där med, wonderful.

Just nu sitter man & lyssnar på musik (Tears in heaven- Eric Clapton) , smsar & halvsover framför skärmen.
Låter ju .. välldans trevligt eller hur ? :) - nja ,inte direkt.

Får ta & sova nu , är nog .. vad är det nu..
Trött , Tröttare , Tröttast i huset för tillfället.
& nu blev det inte så långt inlägg ,men längre än vad jag hade förväntat mig.

Godnatt allesammans , sov sött .. för det ska jag göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0