vad är det nu , en vecka sedan ?

Usch .. ett tag sedan man bloggade.
Har helt enkelt inte haft någon tid eller ork till det den senaste veckan.
Men ska försöka bättra mig. Bilderna från bj , kan ni nog få ikväll.
Bilder på piercingen får ni när jag har fört över dem till datan.
hmm , vad va det mer jag skulle skriva här.. ?
Just ja ,lite om veckan och om förra söndagen då amanda & jag tog piercingen.
HAHAHA , vad vi skratta mycket i bilen. På tal om skratt..
1:a april.. jo ja , var så nära på att skaka hand med Malin (svenska läraren)
efter att hon tog i handtaget med tandkräm på.  Mysigt.. ;oo

Men får väl ta och fixa mig nu , ta av pyamasen , sätta på andra kläder & så.
ska ut och träffa johan om .. vad blir det nu ? en halvtimme. xd
CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0