' Yet now I'm standing here..My heart so full, I can't explain ! '

En liten del utav låten 'When you belive' som jag & Ronja ska
sjunga i kyrkan i helgen inför familjer & blivande konfirmander.
Ska bli kul ! Kan de mesta nu så. 
Var med Ronja idag & tränade på låten & pluggade på språk läxan.. buhu.
Får nog träna mer på det innan jag lägger mig vilket är om någon stund.
Sjukt segt...

Imorgon får man förhoppningsvis reda på engelska proven,
annars får jag spel ! Usch , orkar inte vänta på det. -.-
Vill få reda på so-provet också , GAH !

Blir även att sticka till konfan imorgon, hoppas vi sjunger då så jag och Ronja
får till allt med pianot osv. :)
Efter det sticker man hem till mig & sedan far jag ,syskonen & mamma iväg till pappa.
Ska ta bilder på hästarna och sånt för de ska säljas.. :'/
VILL INTE DET ! De betyder för mycket..
Men men , ingen har någon tid till att ta hand om dem. :(

Skolan var för övrigt rätt okej, eller inte under lunch rasten
och matte lektionen. Men varför tar jag inte här.
Men var rätt deppig & sjukt trött då så orkade knappt med något.
Får nog lägga mig tidigare , så jag inte lägger man 12,
halv 1 på natten hela tiden. -.-
Men så går det när man har mycket att plugga till.

Får väl ta & sova nu.. Godnatt allesammans. ♥

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bild på din navelpiercin? :)=

2011-04-06 @ 21:48:27
Postat av: Marre

Hade tänkt fixa det på fredag,alltså imorgon. :)

2011-04-08 @ 00:06:03
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0