Bilder !

detta köptes på hlm festivalen :)

* två navel piercingar
*ett par örhängen
* ett block till syrran


min och amandas present till jennie, ett block från mig & en röd bandana från amanda.

födelsedagsbarnet :)
______

Hundarna efter efter en rätt lång rundtur.

______

överraskningspåse från glitter..

_______

lite annat..





kläderna jag hade till skolfotot.


Milkshaken jag gjorde igår eller tekniskt sätt iförrgår.

Idag(tekniskt sätt igår) gjorde jag café mocha till mig & mamma, rätt gott.
Sedan blev det tv tittande för vår del , riktigt mysigt.. & blev lite popcorn med.. MUMS!
Fredagsmys på hög nivå. Love it!


Nu får det räcka med bilder.
Får se ifall jag uppdaterar imorgon, hörs allesammans.
Kram ,godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0