Busted.

I'm back !
Ursäkta den übersega uppdateringen..
Har lovat mig själv att verkligen ta tag i skolan och att knappt vara på datan.
Det är därför jag uppdaterar så segt.
Ska försöka bli lite bättre på det!

Ja , då har man gått en vecka i skolan.. känns som man har gått i skolan nästan en månad.
Men bara nästan. :)
Schemat är rätt okej faktiskt. Trodde att måndagen skulle bli värsta pesten eftersom
vi har 7 lektioner då, inklusive klassrådet. Men var rätt lugnt.
Favorit dagen är nog torsdagar & fredagar. Roliga lektioner , och sov morgon på torsdagarna.
Fredagarna är rätt korta & det är bara 4 lektioner. (a)

Ikväll blir det lite mys hemma.
Sitta & kolla film(?) , se om jag lyckas göra en café mocha och käka popcorn!
Mums säger jag bara. :D
Uppdaterar nog senare ikväll, & då ska ni få lite bilder jag tagit de senaste dagarna.

Nu får jag ta och duscha. Aufwiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0