I think about you every night n' day

Igår var det.... *trumvirvel*
Hässleholm festivalen med Amanda Jensen!
Det var skoj det , smått segt i början.. för det var inte jätte mycket folk där.
Men sen kom det fler & fler ! Härligt.
Skulle hitta present till jennie, hittade inte det hon önskade sig till en början..
Så jag köpte.. nej kan inte skriva det här..
Sen stack jag & amanda ut igen och gick runder ..
& DÅ hittade vi det hon ville ha.. & Amanda var så snäll & köpte det till henne.
Så det blir en present till henne från både mig & Amanda.
Efter eller innan stack man & åt pizza.. Mums!
Sedan blev det att gå runder , köpa lite att dricka ,glass & dricka igen.
FY vad mätt man blev...
HAHAH! Sedan vid 20 minuter över 8 kom Nicole.
Så stack vi hem vid halv 10 , kvart i nått sådant.

Åhhh, Idag blir det att färga håret & kanske träffa någon? :)
Blir säkert roligt. Hoppas att färgningen blir lyckad bara !
Blir att färga under håret & några slingor i luggen & en "tigerslinga" någonstans i håret.
Var vet jag inte riktigt än. (a)
Men men , gick upp halv 7 idag.. första man gjorde var att ta på sig nått varmt & mysigt
och stack ut & fota!
Har inget bättre för mig, så ni får dem här.
Ni får även bilder på de jag köpte på ullared !






Hårfärgen.. Sammet mörkbrun.

& nu bilderna jag tog imorse.



Så där har ni bilderna.
Nu ska jag ut & måla lite, ha det !

Kommentarer
Postat av: Edmund Ekström

ehhhhhhh e ja konsti somm anvender ansiktsmask??? :o

hehehe man får ju baby hy och den mjuka kännslan i ansiktet jag fönar håret och platar det och så mycket utseende fukäserad. men positivt är att många tycker att jag är snygg och har tränad kropp och liknade go bitar. är det nogot fell på mig då ja är ingen mess men asså har dyloxi har longt hår och det är vif gult brunt men är jag konsti?;0

2012-04-25 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0