It's going up and down.

Hej hopp humöret på topp ! nooot..
Men men, usch mår riktigt konstigt.
Tror min kusin har gjort mig sjuk.. med tanke på att hon ville ha med mig
ut när hon skulle gunga & då börja det regna några gånger.
Så hade man ingen jacka & frös röven av sig & hon ville inte in heller.
Fick sitta på en blöt gunga.. haha såg ut som jag hade kissat på mig. xd
Älskar mina små kusiner ! Översöta och riktigt härliga!
Men ja ,sitter här.. har huvudvärk, är förkyld ,helt blek och
det känns som att jag har feber. Får väl lägga mig lite tidigare får se om det hjälper.

Dagen har varit rätt okej, visst den hade sina jätte tråkiga stunder!
Men man överlevde, härligt härligt.
Efter skolan jobbade man med novellen , är snart klar med den.
Ska bara renskriva den nu. Skönt att ha det gjort.
Tror jag ska fixa med musik redovisningen med , så jag är väl förberedd till torsdag. ;)
Måste lära mig att uttala låtens namn.. usch , får ju se hur det går.
Hmm , känner för att göra en milkshake eller något sådant & bara chilla.
Jo det blir nog så!

Bilder från helgen får ni i nästa inlägg.
Ses sålänge !

Sena konfirmations presenter från släkten i Polen.
Örhängen & ett halsband med mitt stjärntecken(fiskarna) i äkta silver tror jag dem sa. Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0