Läggdags om en stund..

Mmmm.. då har man prövat en ansiktsmask för första gången.
Kändes helt wierd .. hahaha!

Oj , tänkte lägga in en del bilder osv.. men det hinner jag inte
nu tyvärr ! Så får väl ta & lägga upp dem imorgon istället !

Kramar !  :)

HAHA , satte upp håret i en knut/boll efter jag duschade,
släppte ner det sen & detta blev resultatet utav det..
gulligt.. höhö
!


                                                                          
                                                                                                         älskling. ♥


Kommentarer
Postat av: cassi

ja, klart den är snyggt.

Men jag tycker att skinnjackor är så uttjatat, man har haft det sen 2009 typ. Så jag tänkte testa något nytt och den i mitten verkade mysig :)

2011-08-23 @ 17:23:07
URL: http://cassandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0