sent inlägg

Är allt mindre och mindre vid datan känner jag.
Vet inte om det är positivt eller negativt?
Blir ju mindre bloggande i och för sig.. men aja. :)

Hmm , dagen var både trevligt & otrevlig..
Det trevliga var att jag fick en ny bok, ÄNTLIGEN !
Det blev (för er som ville veta) ' Innan dagen gryr ' med Maggie Shayne.
Läser alltså en bok av samma författare.. Hoppas denna är lika bra som den
förra (Gryningstimmar) jag läste, för den var SUPER BRA.
Nog pratat om böcker..
Vaknade runt 7-halv 8 tiden tror jag det var.
Var ute & sprang med syskonen en runda, rätt uppfriskande.
Efter rundturen fick vi reda på att man skulle till pappa & jobba/tjäna ihop pengar.
& då börja det otrevliga.. blev lite tjat fram & tillbaka.
Men vi stack dit, var rätt okej att jobba på åkern.
Skulle plocka sten & köra traktor.
Var nog roligare att köra traktor än att plocka sten.. eftersom jag fick skoskav
efter 10- 15 minuter ? Fy för vad ont det gjorde! ;s
När vi var klara skulle vi fixa något annat med.
& när vi var klara hos pappa blev vi hämtade av mamma & fredrik
& körde till stan därefter.. blev en bok till mig & en till jennie. Härligt härligt!
Handlade lite annat med, men vad orkar ni nog inte med ?

HAHAHHA , Tack vare Fredrik & Jennie ska jag börja säga
" Makrill med tomatsås veckan " .. Lät för roligt ! Men vad menar vi med det ?
Hmm.. vi gör något smått skoj utav detta.
Den första som listar ut vad vi menar med det får sin blogg
(eller vad man nu vill ha reklamerat) reklamerad.
Vad sägs om det ? ;)

Men nu ska jag ta & sova!
Ha det gött alla bloggläsare, ciao.



Kommentarer
Postat av: Thegreenspy

Hahaha... va, vänta... äh...



Bonjour. Mon nom est L'espion verte. Je vais apprendre le français à l'automne, amusant non? Je parle des cours de français dès maintenant!



Au revoir



Avez-chose d'autre à faire, mais je commente à nouveau!

2011-08-06 @ 19:36:28
URL: http://facebook.com
Postat av: Levomissementvert

Bonjour. Mon nom est Le vomissement vert. Je vais commencer à parler français à l'automne. Drôle hein, je veux dire, je parle français maintenant ... Ahh ... comme mon nom l'indique, je vous commenter à nouveau bientôt ... Le vomissement vert

2011-08-06 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0