This feeling is killing me..

Åh...
Att en känsla kan va så irriterande & härlig på samma gång. 
Men en känsla som bara kommer under vissa tillfällen..
Tillfällen jag inte vill berätta för någon.
------------------------------

Sitter hemma hos pappa , skulle målat men färgen har inte kommt riktigt än.
To bad.. men jag överlever. Blir väl att ta och lägga sig ute och läsa lite kanske ? :)
Får se vad som blir av.
Efter man har målat (ifall det blir av) händer det inte så mycket.
Ska kanske fota lite & träffa en vän.
Blir säkert trevligt ! :D

Blev ett kort inlägg.
Men får väl ta & blogga mer senare då antar jag. :)
Ciao!

Gammla bilder , härliga minnen.. :')

Kommentarer
Postat av: milan :)

har du den bilden på mig :o

2011-08-04 @ 20:43:57
URL: http://thecrazygiirl.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ohja ,det har jag allt! :D

2011-08-04 @ 23:18:09
URL: http://marresjuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0