" And theeeeeeen?... "

" Tiden går fort när man har roligt " , stämmer rätt bra faktiskt !

Känns inte riktigt som att det är julafton imorgon... Med tanke på att det inte
finns någon snö ute.. Riktigt riktigt riktigt illa!
Men men, man får väl ta & göra det bästa av situationen.

Igår hade vi skolavslutning, sent .. men bättre sent än aldrig.
Blev info på morgonen, sen skulle man sticka till olika stationer.
Gick runder med Amanda, Ronja, Elias, Oliwer, Emil & Kevin.
Spelade rita & gissa, sen stack vi till biblioteket där det var charader.
Vi var riktigt duktiga tycker jag!
Efter de olika stationerna skulle vi fika (blev brownies,grädde & saft,mums)
och få våra terminsbetyg , rätt nöjd. Men missnöjd över mitt betyg i biologi.
Det sänktes tack vare det konstiga provet..
Men har hökt mig i 3 ämnen, musik, historia och fysik.
Så jag har 8 G , 8 VG och 1 MVG.
Ska satsa på nått MVG till och ett par VG, så blir jag nöjd!

När avslutningen var avklarad tog man lite gruppbilder, bytte julklapp
med Amanda och stack hem och packade.
Eftersom det skulle bli filmkväll med de bästa på kvällen, Amanda, Emilia, Ronja,
Elias, Matti och Oliwer
. Den filmkvällen var skojig.
Vi körde nervös efter att alla kom , med min & amandas kortlekas.
Amandas kortlek var ju jätte.. fin. HAHAHA , det var en med nakna killar på.
Ni skulle sett killarnas miner ! Ingen av dem ville slå på jokern heller.. HAHA.
Därefter snackade vi och kastade runder med korten, åt pizza och kollade på film.
Blev tyvärr att kolla på datorn, för det gick inte att koppla datorn till TVn.
Vi kollade på bilder och videos från filmkvällen förra året, haha som alla skrattade!
Sedan kollade vi på Paranomal activity 2 , Baksmällan 2.
Sen gick vi ut och kollade på Trassel och Priest.
Alla höll på att somna under tiden vi kollade på film.. men efter filmerna blev de flesta pigga igen.
HAHA tycker nästan synd om Elias.. alla gick och skrek hans namn och jävlades med han..
& Amanda smög fram och skrek " Elias! " så han hoppade till. HAHAHA
Alla , eller de flesta somnade vi 5 tiden.. och vaknade vid 10- 11 på morgonen..
Fyför vad trötta vi var!
Men vi seg upp och satte på ännu en film , Predators. Rätt bra!
Vid 1 började en del försvinna och vid 3 var jag själv hemma och städade undan resten.

Bilderna får ni när jag har fått resten från Amanda och Emilia.
Hörs ! 


                                                                                  Saknar dig. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0