Löjlig passar DIG bra.

Tjena ,hej hallå vad står på en sen kväll som denna?
Själv har man duschat, städat undan på rummet, förberett och just nu tränar man på engelsk redovisningen, "My favourite song". Har ingen favorit, så det fick bli Tokio hotel med don't jump.
För er som ville veta det.

Igår var det lucia, det var riktigt trevligt!
Eller iallafall för 6-7orna.. 8-9orna var Omogna och riktigt respektlösa rent utsagt. Haha, bara för man inte tycker så bra om det betyder det inte att man behöver gå runder och prata skit om det eller skrika ut massa kommentarer och skratta. Jag gillar exempelvis inte att kolla på hockeyn som är på tyrs hov var år. Men jag skriker inte ut fula saker eller går och klagar dagen lång för att det var tråkigt.
Men men , tillbaka till ämnet.
Kommer kanske videor och fler bilder sen. Men ni får en lite längre ner i inlägget.

Dagen var seg. Det blev kaos första lektionen. Man förväntar sig att lärare bestämmer grupperna, och låter det förbli så som läraren har bestämt.
Inte ska de säga till att man kan komma och ändra på det om man vill. Åh.
Men men, överlever gör man!
Resten utav dagen var okej.
Slutade tidigare idag, härligt härligt!

Imorgon blir det stan med My family och med Amanda efter skolan.
Blir att försöka fixa de sista julklapparna då, men vet inte vad jag ska köpa till min store bror.. Får panik?!
Några tips på vad man kan ge en 23 åring som inte gillar mjuka presenter? :)

Bye bye!

Lite bilder på mig, Amanda, Emilia och Ronja, samt alla elva valpar.
Så söta vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0