Pissed off.

Hejsan allesammans.
Haft en bra helg?
Själv hade den kunnat vara bättre.
Men det har inte varit den värsta.

Fredag: Stack in med Amanda till stan efter skolan och skulle kolla efter julklappar och så. Hittade ingen julklapp till någon tyvärr. Får åka in med mamman någon gång i veckan och leta efter något. :)

Lördag: Åkte till pappa vid 10-11 tiden.
Där gjorde man inte så mycket mer än att chilla och fotade lite. Kommer kanske bilder senare.

Idag: Blir kanske lite plugg och chill.
Haha blev helt blåst för en stund sedan.
Jennie fixade glass till mig , sen satte jag mig bredvid henne och skulle äta det.. Så garvar hon och jag frågade såklart varför & jag fick reda på att kg hade en gaffel i glassen och inte en sked. Klyftigt.. xd

Men ska glo på Pretty little liers eller vad den nu heter. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0