Pms.

Åh vad sur jag är!
Varför tar jag inte här..
Hatar att ha mens, onödigt.
Dagarna innan är riktigt jobbiga & sega.
Man får ju pms/utbrott på allt som rör sig, t.o.m på det som inte rör sig.
Men men, får väl bara ta & bita ihop.
Får hoppas på att mamma sticker ner till Hemköp och köper lite choklad till mig.. För jag är riktigt sugen på choklad!

Men hur som helst , dagen var okej.
Hade so prov, blir förhoppningsvis godkänd på provet. Sen hade vi svenska och engelska, rast och därefter blev det gympa. Det var nog den roligaste lektionen idag faktiskt.
Spelade volleyboll halva lektionen och resten sprang vi i par ,fast bundna.
Jobbade med Emilia. Hahaha, det gick faktiskt bra! Fast vi failade några få gånger, väldigt få..
Men kul var det minsann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0