Saknad.

Hallåååååååååja.

Rolig helg, har städat så in i sören denna helgen för.... På torsdag blir det filmkväll med de bästa! :D
Hoppas jag... Beror på ifall pappa & den dära tanten ,höhö .. inte säger nej sista minuten. Då lär jag INTE vara glad.
Men, verkar som att den blir av.
För jag & syrran ska inte behöver ha städat hela lägenheten i onödan.
Ni anar inte hur svinigt det var där...
Usch fy för. Varför är killar så stökiga av sig? Cider burkar här & där, massa gamla sprit flaskor, ett ton damm i lägenheten, 5 cm dammråttor , döda flugor och spindlar lite här & där.. Och toaletten ,usch. Den var vidrig.
Jag & Jennie blev rätt stolta efter allt städande. :)

Imorgon är det måndag, vilket innebär skola. Jippie?
Blir förhoppningsvis en Chill dag, med tanke på att vi slutar på torsdag.
Vad skönt det ska bli.

Men hörre ni ?
Nu ska jag ta & nanna.
Sov gott allesammans, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0